Friday, August 20, 2010

BF like Muah by Suzanne Brautigam so much!!

Hari tu adik BF cari-cari lagu muah ni yang tajuknya dat time tak tau pedia.Dia tanya BF tau tak lagu tu.Die berlagu2 la depan BF sebab dia pon tak tau lirik sebab pernah dengar sepintas lalu.Dengar die nyanyi ala2 dangdut, BF gelak la kat dia sebab layan lagu dangdut.Akhirnya, adik BF tu jumpa la lagu tu tajuknya Muah..bunyi tajuknya agak gewdiks ler.Penyanyinya Suzanne Brautigam, katanya kacukan melayu mat saleh.Si Suzanne ni agak chubby tapi cantik.Dengar punya dengar lagu muah tu, BF terus jatuh cinta.Melodinya lain dari yang lain.Berbeza dengan lagu2 yang kita dengar sekarang.So, BF nak ajak korang sme layn dis songs bersama2 BF sambil layan shopping online kat BF blog.Oh, Happy Day!!!!!

ViewMore FromRelated VideosCommentsShareSendFavoriteTwitterFacebook

Lirik Lagu : Muah Penyanyi : Suzanne Brautigam


Sungguh aku sayang

Sungguh aku rindu

Ha ha ha usah kau ragu-ragu

Sungguh aku cinta
Sungguh aku mahu
Ha ha ha ku tidak malu-malu

*
Sayang oh sayang
Ku sayang kepadamu (muah)
Aku cintakan dirimu
Rindu oh rindu
Ku rindu padamu (muah)
Janganlah kau pergi dariku

**
Papa tolonglah (papa)
Mama tolonglah (mama)
Aku sedang mabuk cinta
Dengan si dia (ah ha)
Si jantung hatiku (ah ha)
Yang ku puja ku cinta selalu

Mama tolonglah
Papa tolonglah
Jodohkanlah aku dengannya

Chorus
Hati hati yang merindu
Inginkan belaiannya
Hari hari yang berlalu
Indahnya ku rasakan
Jiwa jiwa (jiwa jiwa)
Ku meronta (ku meronta)
Bila jauh di sisimu (di sisimu)
Berjanjilah kasih
Berjanjilah sayang
Hanyalah aku di hatimu

Ulang *
Ulang **

Mama tolonglah
Papa tolonglah
Jodohkanlah aku dengannya

Ulang Chorus 2X

Papa tolonglah
Mama tolonglah

No comments:

Post a Comment

Name:
Email Address:
Delivery Address
Payment Method
Contact No
Item to order
Sila buat pembayaran sebaik saja anda mengisi order form untuk mempercepatkan proses pengiriman.Terima Kasih.